Santai Kedai Kopi Bersama Pemuda

Baru-baru ini, Ketua Pemuda,Sdr Hj Rashidi bersama sebahagian AJK PPUBNT, telah mengadakan satu perjumpaan bersama anak-anak muda di sekitar cawangan Sungai Chenaam dan Batu 3.

Alhamdulillah, kehadiran sekitar 70 orang anak muda bagi mendengar mesej dan penerangan yang disampaikan secara santai dari ketua pemuda dapat diterima dengan baik dari rata-rata hadirin yang hadir.

Mereka tampak tidak sabar untuk menghadapi PRu13 bagi membantu untuk memenangkan Barisan Nasional kerana pada pendapat mereka pakatan rakyat sememangnya parti yang tak boleh diharap untuk membela mereka tambahan lagi dengan pelbagai masalah yang timbul dari pakatan sesama mereka.



Posted in Labels: |

4 comments:

  1. atoyot Says:

    Mereka tampak tidak sabar untuk menghadapi PRu13 bagi membantu untuk memenangkan Barisan Nasional kerana pada pendapat mereka pakatan rakyat sememangnya parti yang tak boleh diharap untuk membela mereka tambahan lagi dengan pelbagai masalah yang timbul dari pakatan sesama mereka...

    baca betul betul....

    kah kah kah.

    yg dibela dijaga dibelai di sayangi cuma kontrektor kelas f aje....

    tu yg buat tuk mood tinggal 250 undi aje....itu pun peti dr alam bunian.

  2. atoyot Says:

    250 + 70 = 320.
    tok non kalah lagi.

    lantik tuan hj fuad sebagai calon dun sg acheh balik....kejayaan pasti datang.

  3. Anonymous Says:

    hahahaha ! Semua dok gila nk jadi calon...Yang ax jangut pun pi antaq Profail nak jadi Calon Sg Acheh..Ax ang sedaq la diri skit ang tu apa pun tak boleh. dok berdengki siang malam aje keje ang.Tok Mud pun ang langaq kuang ajaq betoi la...Yang Dr Norsiah pun sama gila nak jadi calon Sg Bakap hahahaha...Cikgu zul pun sama gila gak nk jadi ADUN. Yang layak jadi Calon Sg Bakap Sani Je. Sg Acheh Bakar Md Noor je...yang lain tuh Haprak jingga je.....

  4. Anonymous Says:

    tok non kalah pun tkpe tk mesra rakyat..ade standart tinngi sgt...igat dia nk masuk kedai kopi biase..haram...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...