Program Juara Rakyat (Bulan Belia dan Sukan) anjuran PPUBNT

17 April 2010 (SMK Jawi) 8pagi-4 Petang


















Pentas Rakyat (Ceramah Politik) Dewan Perda Sungai Acheh 17/4-9.00 Malam








18/4, SMK Saujana Indah, 8.00 Pagi-7.00Petang













Program Juara Rakyat Nibong Tebal di sini yang bertemakan belia dan sukan berjaya mencapai matlamat apabila mendekatkan belia dengan aktiviti bersukan malah program yang berlangsung selama dua hari itu turut dihadiri lebih 8 ribu pengunjung.

Ketua UMNO Bahagian Nibong Tebal, Datuk Zainal Abidin Osman berkata, program itu merupakan salah satu tanggungjawab UMNO dalam memberi khidmat serta mendekati masyarakat.

Katanya, melalui program berkenaan, pihaknya dapat merapatkan dan mendekati golongan belia serta memenuhi kehendak semasa mereka dengan mengajurkan program sebegini.

"Selaku ahli UMNO, perjuangan kita dalam menjaga kebajikan rakyat amat penting kerana kita mahu hidup rakyat sentiasa berada di tempat yang terbaik.

"Pada masa yang sama, program seperti ini juga diharapkan dapat meningkatkan semangat perpaduan di kalangan rakyat dan memberi kesederan kepentingan bersukan." katanya.

Turut hadir, Timbalan Ketua UMNO Bahagian Nibong Tebal, Datuk Mahmud Zakaria; Ketua Pemuda UMNO Bahagian Nibong Tebal, Rashidi Zinol dan pemimpin-pemimpin UMNO.

Pelbagai acara telah berlangsung selama dua hari tersebut antaranya, kejohanan bola sepak 1 Malaysia, sukaneka rakyat, kejohanan pingpong 1 Malaysia, kejohanan bola jaring 1 Malaysia, pertandingan melukis dan motivasi pelajar.

Tidak ketingalan pameran daripada pelbagai agensi dan dimeriahkan lagi dengan pertunjukan kereta serta motosikal antik.

Posted in Labels: |

2 comments:

  1. Anonymous Says:

    Teruskan usaha baik anda..

  2. danialsaad Says:

    oooo...... ang tak credit n umumkan pun nama aku.. boleh saman ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...