Konvoi Amal Bersama Anak Muda Kampung Kepala Gajah

SINAR HARIAN- Sila Klik Pada Keratan akhbar untuk lebih jelas

Para Peserta Mendengar Ucapan dan Nasihat dari YB Dato' Mahmud Zakaria

Bergambar beramai-Ramai


Majlis Pelepasan Konvoi



Posted in Labels: |

7 comments:

  1. Empayar Pemuda Says:

    Salam Tuan,
    Mohon link ke blog tuan.
    Mohon berkongsi perjuangan.
    Terima kasih

    http://empayar-pemuda.blogspot.com

  2. Anonymous Says:

    Tahniah Pemuda UMNO Nibong Tebal..
    Nampak prgam pemuda semakin hebat
    Mcm ada master mind dok atur program pemuda..
    apa pun baguih..
    semoga tahun 2011 kerja buat pemuda lebih hebat..

  3. Anonymous Says:

    korang ni asyik2 ajak mat rempit je join korang..
    agak2 tu sorang bape korang kasi duit poket duit minyak duit rokok dll?
    korang jgn syok sendiri plak!
    diaorg tu bukan sokong korang betul2 pun..
    harharhar

  4. apopo Says:

    budak melayu kalau pgram macam nie,cukup sonok.....tak suruh pun nak buat.kena pulak anjuran gerombolan yg buat,lgi syok le.puteri gerombolan tak join sekali ke? kalau join...kita tunggu bulan lapan...tak pun bulan sembilan.meriah hosp sg bakap.

    cuba guna otak....
    anak cina ....india nak join ke pgram gila babi nie?

    depa cuma mahu...gelanggan bola keranjang...meja ping pong...tusyen free...perpustakaan desa...pusat cyber.

    dari situ kita dah tau taraf pemikiran orang cina india berbanding anak melayu.

  5. Anonymous Says:

    salam, buat apopo,

    aku kira hanglah manusia yg bengap,
    macam tong kosong,serbu tak tentu punca....
    p tanya depa....berap dapat? dan apa yg depa buat dgn konvoi tu?

    jgn jadi manusia hipokrit....kalau dah tak tau tanya....

    sekurang2nya ada juga mereka yg tahu nak buat program kebajikan,patut kita bangga...buka caci yg boleh melemah semangat mereka.

    tapi kalau apopo buat.....jadi juara rakyat kat jawi...ari tuu laa....selamat apopo tong kosong.pong..pong...apa pun tarak.

  6. KL BOYZ Says:

    Harap dapat dilink blog Hamba disini...Terima Kasih..
    http://klboyzwangsa.blogspot.com

  7. Anonymous Says:

    Salam,

    Saya Syahrin Jamaludin,salah seorang peserta konvoi 1 Ikhwanun 1 Semangat 1 Malaysia anjuran Belia 4B NTebal bersama pemuda umno ntebal dan kelab motor Double 9.

    Saya bagi mewakili seluruh rakan2 konvoi nak rakamkan ucapan trima kasih banyak2 khususnya kepada belia 4B dan pemuda umno ntebal yg telah berjaya mendekati dan mmbantu pihak kami.

    saya juga nak melahirkan rasa KECEWA,MELUAT DAN MENJENGKELKAN terhadap komen apopo yang berunsur fitnah dan berniat jahat trhadap program konvoi kami di bahagian komen.

    untuk pengetahuan pembaca, program ini dijalan dengan penuh adab dan nilai kesedaran yang tinggi berpaksikan kepada landasan syariat.

    Menghimpunkan golongan mat rempit dan mat motor untuk ditarbiah mengenai konsep kehidupan sebenar.

    Sia-sia kah pengisian sambil berkonvoi menziarahi orang2 tua dengan melaksanakan gotong royong menanam pokok, memebersihkan kawasan, menyampaikan sumbangan dan beramah mesra mesra dengan mereka sehingga KAMI BERSAMA MENITISKAN AIR MATA mendengar rintihan, suka duka ditinggalkan di rumah tersebut oleh anak mereka.

    Melihat betapa terharunya adik2 mat rempit dan mat motor yang sebelum ini hati keras tetapi turut menitiskan air mata...

    berdosakah kami berkhemah dgan penuh adab mengasingkan lelaki dan perempuan..pengisian malam dengan tazkirah dan sesi muhasabah yang dilaksanakan.

    apa yg kami kesalkan komen apopo yang cukup hinanya program kami ini..

    kepada apopo..sekiranya saudara adalah ahli pakatan rakyat..percayah 45 orang dari kami yang boleh mengundi pd pru 13 tidak sama sekali akan mengundi pr..ini janji kami semua setelah melihat komen apopo yg biadab dan kurang ajar..

    sekiranya saudara penyokong bn..hati busuk org mcm saudaralah yg menyebabkan org meluat kepada umno..kami semua berdoa supaya Allah SINGKIR DAN AZAB org seperti saudara..

    saya amat terharu setelah sekian lama kami pemuda dan belia kepala gajah tak pernah didekati..Namun usaha Abg Sham (Ketua Penerangan Pemuda) amat kami sanjung tinggi dengan membawa Hj Rashidi (Ketua Pemuda) turun padang menemui kami..kami amat berpuas hati dgan penerangan Hj Rashidi..

    Janji kami..kami akan bersama dengan pemuda umno dan belia 4b.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...