Kejohanan Futsal Piala Ketua Pemuda UMNO Bahagian Peringkat DUN Jawi

Alhamdulillah, kejohanan ini berjalan dengan jayanya yang berlangsung di Padang Awam Jawi. Sebanyak 32 pasukan dari sekitar DUN Jawi telah menyertai pertandingan ini. Pertandingan ini juga diadakan dengan kerjasama pemuda parti-parti komponen BN di DUN Jawi yang diselaraskan oleh Biro Belia dan Sukan, Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Nibong Tebal.

Keputusan pertandingan akhir ialah Pasukan NTFC telah menewaskan Pasukan Taman Desa Jawi dengan keputusan 2-0. Tempat ketiga dan keempat telah disandang oleh SKJ FC dan Anjung United.

Aksi Sekitar kejohanan
Para Penonton Yang Hadir
YB Dato' Mahmud telah merasmikan kejohanan
PSemua kaum Menyertai Kejohanan Ini Berteraskan Semangat 1 Malaysia
Kaunter Daftar Pemilih SPR juga mendapat sambutan yang agak menggalakkan
Sdr Abu Bakar Md Noor, Setiausaha UMNO Bahagian bersama Sdr Shuib Noh, penyelaras UMNO Dun Jawi turut hadir pada majlis penutup.
Majlis Penyampaian hadiah

Bergambar bersama Johan dan Naib johan kejohanan

Lagi gambar-gambar sila ke Facebook PPUBNT

Posted in Labels: |

9 comments:

  1. Anonymous Says:

    kata piala ketua pemuda
    tp muka ketua pemuda haram tak nampak..
    punt jgn duk buat katun!

  2. Fakeh Says:

    Apa kata UMNO Cawangan/Bahagian tuan anjur ceramah bertajuk KETUANAN MELAYU MENGIKUT ULAMA NUSANTARA. Dalam tajuk ini, kita akan faham bahawa UMNO tanpa sedar telah melaksanakan segala nasihat ulama-ulama besar Melayu dahulu kala. Maka sebab itulah Allah SWT pelihara UMNO hingga kekal relevan ke hari ini berbanding PAS. Kita juga akan faham bahawa perjuangan melalui bangsa adalah sunnah Rasulullah SAW dan memahami kesesatan aqidah Nik Aziz dari sudut ilmu yang dibahaskan dalam kitab-kitab Ahlu Sunnah Wal Jamaah. Sila layari http://www.docstoc.com/docs/55052418/Bangsa-Melayu-Mengikut-Ulama-Ahlu-Sunnah-Wal-Jamaah

    Mohd Fadhil bin Musbah al-Marwa ialah seorang guru pondok berumur 42 tahun yang berasal dari Sungai Merab, Kajang. Datuk mertua beliau ialah Tuan Haji Hamid Kajang, pengasas Maa’had Hamidiah Kajang. Beliau adalah bekas pelajar Maktab Sains Sultan Ahmad Shah (1982-1986) yang memilih jurusan pengajian bersanad di Pondok Tunjuniah, Kota Bahru; Pondok Pasir Tumbuh, Kubang Kerian dan Pondok Kerandang, Besut. Pernah bertugas sebagai guru JAIS dan KEMAS. Beliau tidak mengenakan sebarang bayaran tinggi, memadailah disediakan saguhati yang mengambil kira duit tol, duit petrol dan duit makan. Beliau boleh dihubungi melalui anak muridnya, Ustaz Mohd Saiful A. Karim di talian 013-365 5715 atau 019-366 9741.

  3. Anonymous Says:

    kepada PPUNT satu cadangan yang baik perlu di beri perhatian demi perjuangan UMNO

  4. Anonymous Says:

    Dari KP,
    Assalam buat semua yg melayarai blogpemuda,terlebih dahulu saya ingin mengucapkan terima kasih atas sokongan dan kritikan anda semua,juga kepada pengurusan blog pemuda seterusnya semua ajk punt yg terlibat dalam semua program punt.

    Sesungguhnya dalam kita mengharungi perjungan ini tentunya tidak terlepas dari kritikan dari pihak tertentu samada pembangkang atau pihak dalaman,tapi yg paling bahaya ialah musuh dalaman kita sendiri.Tapi sebagai ketua pemuda saya terima dengan hati terbuka dan usaha untuk pengembangan ahli umno,penyatuan orang melayu,pembagunan insan dan pengembangan minda tetap akan diteruskan oleh punt.Disamping mengutamakan kuasa politik,ini adalah sebahagian dari perjuangan umno itu sendiri.
    Sahabat pemuda yg dikasihi,sebagai ahli parti dan pemimpin kita perlu berlapang dada dalam meniti arus perjungan,sebarang usaha yg dilakukan oleh mana2 golongan dalam parti yg akhirnya memberi hasil yang baik kepada parti,secara ikhlas kita perlu memberi sokongan.
    Jika sifat ini ada dalam diri kita,insyaalah parti umno akan bertambah kuat.
    Kepada semua pemuda umno,saya ingin mengucapkan terima kasih dan tahniah atas usaha anda semua dalam menjayakan program punt.sesungguhnya pemuda dan belia hari ini adalah aset negara yg tak ternilai harganya.Oleh itu adalah menjadi tanggungjawab kita bersama dalam memastikan generasi belia dan pemuda hari dibela,dididik dan dimacu kearah bangsa yg berjaya di dunia dan akhirat.
    akhirnya untuk kali ini kita mesti berani berubah dalam merangka program2 " sesungguhnya islam dapat menjinakkan bangsa "seperti yg terjadi pada bangsa arab jahiliah pernah dihini oleh rom dan parsi sebagai bangsa haprak dan akhirnya dengan lahirnya islam mereka telah menguasai empayar dunia dalam masa 30 tahun.oleh itu marilah kita berpegang pada tali Allah semoga ukhwah kita bertambah teguh tanpa hasad dengki dan sebagainya yg negetif2.

    wassalam.

  5. Anonymous Says:

    tu dia hj cdz dh bersora ada gaya jd calon kalih tok mud ni.. harharhar

  6. pemuda melayu Says:

    kenapa perlu nak kalih,pemimpin itu datang dan pergi,kalau itu kehendaknya,maka jadi la ia,aku yakin pemimpin melayu terutamanya UMNO dah mula sedar akan kesilapan lalu,bagi yang masih tak sedar,menjadi tanggungjawab kita sebagai rakyat menyedarkan mereka...
    Bagi anak muda yang selama ini marah kepada pemimpin2 yg lama janganlah merajuk lagi,tetapi perlu tunjukkan kepada mereka bahawasanya pemuda dan belia yg akan mewarisi kepimpinan,tunjukkan kemampuan yg pemuda sudah bersedia.

  7. Anonymous Says:

    hoi !

    punt x dak crita baru keee,
    dengar crita aktif sangat,
    admin blog dok buat apa?

  8. panglima apopo Says:

    halo bro..728

    punt bukan tiada news terbaru,tapi tengah dok pikiaq mcm mana nak pemuhung melayu dlm ntebal nie...

    maklumlah saman ekor dah jadi barah kepada gerombolan hari nie...

    duri dlm daginglah katakan.
    majiroty penduduk ntebal banyak kena saman ekor..bro tak tengok ke balai jawi 2 3 hari nie...sibok.
    9 dri 10 orang yg kena saman akan mengundi pakatan haprak nanti.tak kisah...cina ke melayu ke india ke...janji bukan dri wakil be end.

    dah kena saman...takkan nak sokong gerombolan lagi? gerombolan dok hisap darah rakyat marhain nie.....

    kepada hj cdz tak payah dok merintih dan kuciwa...nyampah aku membaca nya...

  9. Anonymous Says:

    bodoh tak mau kena saman naik je basikal....bangang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...