Ziarah Pemuda Prihatin - Cawangan Tasek






Baru-baru ini, PPUBNT yang dihadiri oleh Ketuanya, Hj Rashidi Zinol bersama-sama UMNO Cawangan Tasek telah menziarahi Pn. Hanipah Abd Rahim,64 tahun yang telah kehilangan kaki sebelah kiri sejak 12 tahun lalu akibat kencing manis. Beliau terpaksa bergerak dengan bantuan suaminya sahaja.

Alhamdulillah. Hasrat beliau untuk keluar bersiar-siar diluar rumah akhirnya tercapai setelah kerusi roda tersebut telah diserahkan kepada beliau.

Majlis penyerahan kerusi roda tersebut telah disampaikan oleh Haji Rashidi Zinol (Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Nibong Tebal) yang turut menyampaikan sumbangan peribadi.

Terima kasih kepada semua yang terlibat khususnya kepada PUZ Pulau Pinang yang membantu meluluskan permohonan ini dan juga tak lupa kepada Sdr Norhiesam Ketua Penerangan PPUBNT dan Sdr Anuar (Ketua UMNO Cawangan Tasek)yang turun padang meninjau permasalahan penduduk kampung.

Posted in Labels: |

3 comments:

  1. Anonymous Says:

    tahniah cdz
    bakal calun dun sg aceh yg akan
    menyingkirkan tok mud..
    moga tida perbalahan sesama kalian

  2. Anonymous Says:

    TAHNIAH jugak kat CDZ...bakal calon di Sg Acheh..klu x dapat di sana Sg Bakap pun boleh..singkirkan Foad yg dok lena dan dah x dak hala tuju..jasad saja di Sg Bakap tapi Hati masih kbulur nk Sg Acheh..pelan pelan la Foad ooi..

  3. Anonymous Says:

    Cemerlang umno Tasek dibawah kpimpinan baru..tngokla gandingan mantap chegu Sham dan Anuar..kedua-dua anak didik dan org kpercayaan Pak Aji Shidi..Bos hebat anak buat mantap..layak jadi calon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...