Kejohanan Snuker 1 Malaysia Anjuran Pemuda BN Nibong Tebal

Baru-baru ini, Pemuda Nibong Tebal telah membuat eksperimentasi dengan mengadakan program di 'luar kotak' dimana telah bekerjasama dengan parti komponen BN iaitu MCA dengan menganjurkan Kejohanan Snuker 1 Malaysia. Pertandingan ini telah diadakan di Pusat Snuker Sungai Udang (DUN Sungai Acheh).

Sambutan agak menggalakkan dimana 48 orang dari pelabagai bangsa pemain telah menyertai pertandingan ini dimana rata-rata memuji usaha Pemuda BN mendekati golongan muda dengan kaedah ini. Pemuda juga mengambil insiatif didalam menganjurkan kejohanan ini dengan mengedarkan risalah berunsur nasihat dimana hendaklah meninggalkan unsur-unsur pertaruhan yang selalu dikaitkan dengan permainan snuker ini disamping risalah isu-isu semasa terutamanya di Pulau Pinang.

InsyaAllah, PPUBNT dari masa ke semasa akan terus mendekati golongan pemuda melalui pelbagai kaedah demi untuk menyampaikan agenda UMNO/BN yang sentiasa turun ke akar umbi mendekati rakyat.




Posted in Labels: |

4 comments:

  1. zie avi Says:

    gud job
    pedulikan ape org kate
    yg penting u'olls dh cuba dekati anak muda..

  2. ORLANDO AHMAD Says:

    tingkatkan lagii usaha pikat anak2 muda

  3. kaki snooker Says:

    taniah pemuda NT,berjaya keluar dari kepompong....( asyik2 futsal aje)tapi musykil juga,pertandingan ni dah lama buat,tapi baru sekarang masuk dalam blog,kalau boleh update la cepat sikit.apa2 pun pemuda memang best la,hgpa dapat buat mcm ni,terima kasih kerana mengajur pertandingan ini, lain kali buat lagi ya

  4. Anonymous Says:

    tau tkpe yg tu tk kena lg ke...ape yg dh dilaksanakan demi anak muda pikir2 KAN LE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...