Isu Wifi Percuma Di Pulau Pinang! Video Dari Tok Non

Ketua UMNO Bahagian Nibong Tebal yang juga Pengerusi Badan Perhubungan UMNO P.Pinang , Dato Zainal Abidin Osman hari ini mempersoalkan tindakan kerajaan negeri DAP yang tidak memberi kemudahan perkhidmatan WIFI Percuma di tiga kawasan Parlimen yang bukan milik Pakatan Rakyat ( Kepala Batas , Tasek Gelugor & Nibong Tebal ) .
Beliau menganggap kenyataan dikeluarkan oleh Jeff Ooi iaitu orang kanan Guan Eng merupakan hukuman kepada rakyat kawasan berkenaan yang mengundi BN .



LGE telah membidas Bernama dan New Straits Times kerana kononnya tidak menyiarkan penjelasan tentang inisiatif WiFi percuma. Beliau juga berkata bahawa Wifi itu adalah untuk semua, termasuk kawasan parlimen BN.

Padahal, sudah terbukti bahawa Jeff Ooi DAP telah "Jika penduduk di kawasan tersebut mahukan WiFi, mereka hendaklah mengundi Pakatan,"

Jeff Ooi sendiri telah mengaku bahawa Wifi akan diberikan kepada penduduk kawasan tersebut hanya jika mereka mengundi Pakatan!

Dan sekarang, Lim Guan Eng mahu menafikannya pula!

Posted in Labels: |

1 comments:

  1. Anonymous Says:

    wiseguy.

    Ni baru satu negeri Dapig perintah depa dah berani buat macam ni,kalau depa menang 2/3 parlimen agak agak nya orang melayu depa buat macamna pulak.Bagi orang melayu yang sokong Fuckatan Rakyat this is the time to said no and enough is enough to LGE and DApig.Go to hell the Fuckatan Rakyat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...