TURUN PADANG: YB Dato' Mahmud Bin Zakaria (ADUN Sungai Acheh)







sila klik pada imej untuk besarkan.
Keratan Akhbar dari Berita Harian ruangan Turun Padang.
Kenalilah YB Dato' Mahmud Bin Zakaria (ADUN Sungai Acheh)/ Timbalan Ketua UMNO Bahagian Nibong Tebal. YB yang amat disenangi oleh rakyat dan amat mudah didampingi oleh semua golongan.

Posted in Labels: |

12 comments:

  1. Anonymous Says:

    antara calong yg layak dilanjutkan perkhidmatan.

  2. Anonymous Says:

    musim korban tahun ni tak nampak pun kelibat dato mahmud dlm program korban didalam kadun sg aceh......

  3. Anonymous Says:

    Tahniah Tok Mud..antara YB trbaik prnah dilahirkan oleh UMNO..

  4. Anonymous Says:

    Aku sokong..Beza sungguh dgan Fuat Mat Isa dulu..Tok Mud nampak mudah nk dekat walaupun brlainan parti..aku yakin klu dia trus jadi calon tntu BN akn menang besaq.Klu Fuat Mat Isa comfirm kalah..dgan prangai salam x tngok org..mcm tu nk jadi pemimpin.. MAT CHINAAM

  5. Berita Pemuda Says:

    blog sdr telah kami pautkan dalam laman pemuda umno jerantut pahang. terima kasih.

  6. mtg tok mahat Says:

    tok mud bkn tak baguih..
    tp dah lamaa dahh dlm politik..
    walaupun baru sepenggal jd yb
    bg la muka baru pulak..
    ketua pemuda pun ada karisma saya tengok..

    skali lg teguran dr saya,
    saya pengundi di mtg tok mahat,dun sg acheh nak tau juga aktvt tok mud, malangnya
    blog bersawang tak dikemaskini..
    pemuda baik jgn letak link ke blog tok mud, buat sakit hati saja..

  7. bangsa ku Says:

    salam,
    Merujuk kepada program santai bersama pemimpin pada 13/11 hari tu yg mana saya juga turut hadir,ingin bertanya kepada ketua pemuda,adakah soalan dan pandangan serta ketidak puashati belia dapat diselesaikan:
    1.PA sistem
    2.Bantuan pertanian-memang benar parlimen lain sudah dapt bantuan tersebut( penanaman tebu dikpg palet-org kuat pakatan rakyat yg dapat bantuan tersebut )
    3.Peranan org muda dlm JKKKP-sangat penting kerana secara tak langsung dapat menyuarakan suara anak muda,perlu ingat anak muda ini lah yg akan menetukan kuasa pilitik melalui undi mereka,jgn sampai peristiwa lama berulang, bila anak muda dah mula benci dengan pak2 yg dah terlalu lama dlm JKKKP ( blh dikatakan semua JKKKP/JKKKN dianggotai org yg dah tak relevan ) lalu merajuk dan menyertai pembangkang.
    4.Status Padang futsal di jawi (mampu menarik minat anak muda,tak la p merempit

    Aku rasa soalan ini,perlu dijawab oleh ketua pemuda,kerana byk jawapan yg diberikan kepada pemuda hari tu semuanya telah dijawab oleh dato mahmud ( rujuk kepada ketua pemuda )

    Pengendali blog tlg bagitau kepada ketua pemuda,kut2 dia sibuk tak sempat nak baca blog ni.Buat dato mahmud jika mahu mempertahan Dun Sg Aceh pelu la mengambil perhatian dan tindakan yg mampu membuatkan anak muda menghormati dato sebagai pemimpin yg berwibawa( PESANAN INI JUGA KEPADA SEMUA JAWATANKUASA PEMUDA-ANDA SEMUA SEDANG DINILAI OLEH MASYARAKAT NIBONG TEBAL.

    p/s Ramai yg hadir pada mlm tu,tertanya2 adakah perjumpaan tu berjaya diatas melihat kehadiran yg ada atau tindakan yg diambil setelah mendengar pandangan yg telah disuarakan.

    Aku sayang bangsaku............

  8. Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Nibong Tebal Says:

    terima kasih sdr bangsaku di atas kehadiran tempohari dan atas pertanyaan,pendapat dan teguran anda. kami akan ambil perhatian serius.

    Untuk makluman, semua soalan dan luahan itu sememangnya layak dijawab dari wakil bahagian yg ada peruntukan dan kuasa yang lebih. Itulah tujuan dijemput bersama semua kepimpinan bahagian hadir bersama. Takat manalah sangat kuasa dan peruntukan yang ketua pemuda ada. Namun, Ketua Pemuda akan cuba membantu setakat terdaya dengan menyalurkan permohonan dan permintaan kepada kepimpinan bahagian yang ada peruntukan dan kuasa.

    Bagi pihak pemuda bhgn, saya memohon maaf jika ada kekurangan dan kesilapan dalam tutur kata dan perbuatan dari pemimpin yang berucap dan J/K Pemuda Bahagian sendiri jika ada yang terkurang.
    Assalamualaikum WBT.

  9. Anonymous Says:

    slm, utk semua sahabat pemuda,saya ingin memberi pandangan sbg ahli pemuda bah. nt.semamangnya saya merasai masalah pemuda yg selalu di pinggirkan.kadang2 terpaksa bertegang lidah dgn pihak atasan,tapi apakan daya,yang ada kuasa mereka dan sahabat mereka......tapi apa yg penting kita sbg pemuda hari perlu bersatu dlm memperjuagkan segala isu yg membabit pemuda demi kebaikan bersama.Jika permintaan pemuda tidak dihiraukan atau di pinggirkan....pemuda jgn laa merajuk pula.Kita guna akal dan kuasa yg ada.....Lakukan Tranfomasi Dalam Kepimpinan.....sesungguhnya kekuatan umno akan terletak kpd pemuda hari ini dan akan datang....yg dah lama tu dok kira jalan selamat jeeee baik la kita rehatkan.nanti sambung pulak he he....

  10. Anonymous Says:

    kadang2 letih dok baca cerita p lawat org sakit,makan kenduri,lawat org mati......itu memang baik,amalan yg dituntut oleh agama.
    tapi x kan yb punya story yg tuuu jeee.mana peranan yb dlm membangun masyarakat,apa misi dan visi utk kadun sg acheh,apa perncangan utk anak bangsa dun sg acheh.
    mana peranan yb dgn belia dan pemuda?
    mana pemimpin belia dan pemuda dun sg aheh?
    mana beliawanis dan puteri dun sg acheh?
    aku hadir perjumpaan santai bersama pemimpin,dengar cakap tok mud berapi......semua dia jawab,fuad,bakar dan ketua pemuda,angguk aje.
    tapi sampai ari ni permintaan malam tu, x jadi apapunlagi.yb tok mud jgn dok sembang saja...permintaan org muda jgn ambil mudah dan jgn cakap tak serupa bikin.
    kp, hang jgn tengok saja,pemimpin atas ni kena tegur jugak.hang kena jadi macam pemuda kedilan dan pas,menjadi pendesak kpd pemimpin,kalau tok mud bohong kita dgn janji dia malam tuuu.....lepas ni kita buat bodoh......Tranfomasi.........pemuda kena berani berubah.

  11. Al Habeeb Tengku Sayyid Nik Muhammad Anuar Says:

    Bgus...boh lg geng gila kosa pgkt tuh

  12. Al Habeeb Tengku Sayyid Nik Muhammad Anuar Says:

    Bgus...boh lg geng gila kosa pgkt tuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...